Skip to content
Ciechanow24
  • Strona główna
  • Aktualności
    • Aktualności
    • Prace serwisowe
  • Usługi
    • Internet radiowy
    • Internet światłowodowy
    • Telewizja
    • Usługi dodatkowe
    • TEST PRĘDKOŚCI ŁĄCZA
    • INFORMACJE
    • POMOC ZDALNA
  • KONTAKT

Pomoc – FAQ

Wzory umów obowiązujących od 21.12.2020
TEST PRĘDKOŚCI ŁĄCZA
ZAGROŻENIA W SIECI
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wzory umów obowiązujących od 21.12.2020

Szanowni Państwo,

21 grudnia 2020 r. wchodzą w życie przepisy ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, które nowelizują między innymi ustawę Prawo telekomunikacyjne.

W związku ze zmianą przepisów prawa, musimy zmienić treść Państwa umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej z APCOM POLAND Piotr Szajkowski (dalej Umowa) oraz regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych (dalej Regulamin). Zmiany wejdą w życie z dniem 21.12.2020 r.

Powyższe zmiany Umowy nie wpływają na zakres Państwa obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku braku akceptacji zmian mają Państwo prawo, do dnia wejścia zmian w życie, wypowiedzieć zawartą z nami Umowę. Zastrzegamy jednak, że w przypadku gdy skorzystają Państwo z tego prawa przed upływem okresu na jaki została zawarta Umowa promocyjna, będą Państwo zobowiązani do zwrotu udzielonych Państwu ulg, na zasadach wskazanych w Umowie.

Wzory umów obowiązujących od 21 grudnia 2020

  • umowa świadczenia usług telekomunikacyjnych – internet
  • regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych – internet
  • umowa świadczenia usług telekomunikacyjnych – telewizja
  • regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych – telewizja
TEST PRĘDKOŚCI ŁĄCZA
Istnieje wiele sposobów na sprawdzenie prędkości swojego łącza, poniżej zademonstrujemy jeden z nich.
Myślisz, że twoje łącze nie działa tak, jak powinno? Możesz w bardzo łatwy sposób sprawdzić, jaką masz w danej chwili rzeczywistą dostępną prędkość łącza.
UWAGA !

Przed przystąpieniem do testu konieczne jest wyłączenie wszystkich programów korzystających z internetu, ponieważ mogą one pobierać pliki oraz dokumenty w tle.

Instrukcja:
• Należy wejść na stronę internetową https://www.speedtest.pl
• Poczekać na załadowanie się aplikacji.
• Kliknąć przycisk START* i poczekać na wynik testu.

OPISY WYNIKU:
• “PING” (czas potrzebny na połączenie się z serwerem)
• “DOWNLOAD” (prędkość pobierania danych)
• “UPLOAD” (prędkość wysyłania danych).
*podczas testu nie należy korzystać z innych urządzeń podłączonych do naszej sieci w tym WiFi, dodatkowo prosimy upewnić się, że w czasie testu nie są pobierane równocześnie żadne dane przez komputer, na którym dokonujemy pomiaru. Sugerujemy tymczasowe wyłączenie innych urządzeń podłączonych do sieci kablowo, jak i WiFi np.: TELEFON, TELEWIZOR, KONSOLA.

Informujemy, iż korzystanie z technologii Wi-Fi wiąże się z wpływem wielu czynników zewnętrznych, mogących bardzo poważnie ograniczać prędkość połączenia, takich jak: zakłócenia (zagłuszenia) transmisji przez inne nadajniki pracujące w tym samym zakresie częstotliwości (kanale) oraz tej samej polaryzacji, odległość od nadajnika i przeszkody na drodze pomiędzy urządzeniem Wi-Fi a komputerem, mocą obliczeniową naszego komputera(parametrami), jakością sprzętu dostępowego, szyfrowanie transmisji, klasa i standard oraz kompatybilność urządzenia końcowego.

Przykładowe możliwości testów*:
Klient posiada usługę 900Mb/s wykonuje test tym samym laptopem za pomocą kabla i WiFi
Laptop: Pomiar łącza za pomocą kabla (CAT5e lub CAT6) kartą sieciową 1Gb/s. Wynik 900Mb/s *
Laptop: Pomiar łącza za pomocą WiFi 2,4 GHz Wynik 60 Mb/s *
Laptop: Pomiar łącza za pomocą WiFi 5 GHz Wynik 120 Mb/s *
*Jak widać na przykładzie pomiar na tym samym laptopie, dał trzy różne wyniki zależne od technologii, z jakiej korzystamy łącząc się z routerem. W celu uzyskania najdokładniejszego wyniku KONIECZNE jest użycie wydajnego komputera i podłączenia KABLOWEGO (CAT5e lub CAT6) z routerem. Wykonanie pomiaru łącza w przypadku np: opcji 900Mb/s nie jest możliwe za pomocą WiFi.

Częstotliwość 2,4 GHz zapewnia większy zasięg, ale słabszy sygnał. Natomiast 5 GHz oferuje mocniejszy sygnał i szybszy transfer, ale mniejszy zasięg.

Jeszcze raz podkreślamy, w celu uzyskania najdokładniejszego wyniku KONIECZNE jest użycie wydajnego komputera i podłączenia KABLOWEGO (CAT5e lub CAT6) z routerem.

Przykładowy wynik testu:

Podczas testowania prędkości należy zwrócić uwagę na posługiwanie się właściwymi jednostkami przepływności, tj. Mb/s (czyli megabit na sekundę), a nie MB/s (czyli Megabajt na sekundę). np.
1 Mb/s = 122 KB/s
10 Mb/s = 1.19 MB/s
100 Mb/s = 11.92 MB/s
300 Mb/s = 37.50 MB/s
500 Mb/s = 62.50 MB/s
900 Mb/s = 112.50 MB/s
1 Gb/s = 128.00 MB/s

Więcej informacji na temat działania WiFi, jego standardów, wad, zalet oraz zakłóceń można znaleźć pod linkiem https://pl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi

ZAGROŻENIA W SIECI

BĄDŹ ŚWIADOMY ZAGROŻEŃ W SIECI (KLIK)

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.

informujemy, że:

Administratorem Danych Osobowych jest APCOM POLAND PIOTR SZAJKOWSKI z siedzibą w CIECHANOWIE, ul. JESIONOWA 10A

Został powołany Inspektor Ochrony Danych. Wszelkie kwestie dotyczące ochrony danych osobowych należy kierować na adres iod@ciechanow24.pl

Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze

Zakres przetwarzanych danych obejmuje adres IP

Na Pani/Pana danych osobowych będą wykonywane następujące operacje: wgląd,

przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne dla zrealizowania prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora Danych.

każdemu przysługuje prawo do:

  • dostępu do jego danych,

  • sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub

  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

  • bycia zapomnianym uwzględniając przepisy nadrzędne dotyczące minimalnego okresu przechowywania dokumentów;

  • przenoszenia danych;

  • wniesienia skargi do organu nadzorczego;

  • cofnięcia zgody na przetwarzanie jego danych w dowolnym momencie.

dane osobowe nie będą transferowane do państwa trzeciego;

dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,

dane osobowe nie podlegają profilowaniu.




Polityka plików „cookies”

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do stron internetowych, których operatorem jest APCOM POLAND z siedzibą w Ciechanowie (zwanych dalej: „stronami internetowymi”).

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Używanie przez nas ciasteczka są bezpieczne dla Twojego komputera.

Do czego używamy plików „cookies”?

Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików „cookies” używamy?

– Ciasteczka sesji –  te pliki cookies działają podczas Twojej wizyty na naszej stronie. – Ciasteczka trwałe – po odwiedzeniu naszej witryny pozostaną na Twoim komputerze wraz z zapamiętanymi informacjami np. o Twoim skonfigurowanym zestawie komputerowym i przywrócą ustawienia podczas kolejnych Twoich odwiedzin, przez co użytkowanie naszego serwisu będzie dla Ciebie łatwiejsze.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/

Jak zmienić ustawienia przeglądarki, aby zarządzać plikami cookies bądź całkowicie je zablokować?

Przykładowa informacja dla wybranych przeglądarek: Firefox Chrome Internet Explorer Safari

23 6736702
internet@ciechanow24.pl
www.ciechanow24.pl
Punkt Obsługi Klienta
06-400 Ciechanów
ul. 17 Stycznia 58a

Poniedziałek – Piątek 9-17
Sobota 9-14

  • KONTAKT
  • Pomoc – FAQ
  • Cookies
  • Polityka prywatności
  • Poczta
wpui ciechanow seti akpoczarter akpoczarter
WordPress Theme | Square by HashThemes
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka plików „cookies”